malum kış a girmek üzereyiz artık yaz dizileri bitti kış dizileri başladı :)
merakla beklediğim iki dizi var şimdilik, gönül işleri ( sinem kobal - bennu yıldırımlar- selma ergeç ) dizisi
ve ( Erkan Petekkaya- Nurgül Yeşilçay) Paramparça dizilerini merakla bekliyorum.
o kadar çok yeni dizi var ki hangisini izlesek şaşıcaz :) diye düşünüyorum..
benim adım gültepe yi izleyen var mı bilmiyorum ama ben çok niyetlendim bu diziyi izlemek için ama parça bölük izledim pek hakim olamadım diziye sonra da izlemeyi bıraktım tekrarlarını izlesem yetişirim ama zamanın olmasını bekliyorum :)
bu sezon izlediğim diziler şimdilik şöyle
![]() |
| keyifli bi aile dizisi seviyorum |
| vakit buldukça izliyorum komik bir dizi bence :) karakterlere bayılıyorum . |
![]() |
| yeni sezon oyuncularını sevdim bu yüzden izlemeye başladım |
![]() |
| gecen sezon severek izlediğim bir diziydi zaten vazgeçemem :) hele de iclal aydın geldikten sonra daha bi severek izlemeye başladım |

emanet dizisini tesadüf izledik birinci sevdikte bence izlenebilinir bi dizi bakalım ileriki bölümlerde ne olacak
dün akşam yeni bölümü vardı sonunu izleyemedim koltukta uyumuşum :))
dün akşamm yemek canım istemedi böyle atıştırdım dizi izlerken sonrada uyumuş kalmışım kilolar böyle geliyor işte :((
neyseki yemek yemedim :)



.jpg)
