menüsküs etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
menüsküs etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

29 Aralık 2015 Salı

hamilelikte başıma ne geldi - Damar Kisti

evet.. başlığı bilerek böyle merak uyandırıcı yazdım:) çünkü özellikle okunmasını istediğim için, özellikle de hamile arkadaşlarım veya başına bu durum gelmiş ama internette benim gibi bi yazı bulamayanlar için ..
hamileliğin 9. ayında sağ bacağıma çok zor bassmaya başladım toplallıyordum çoğu zaman hamilelikten diye düşünüyordum ki doğum bitti hala ben de bu ağrı devam etti sağ bacağım kasıktan itibaren sanki içeriden bir damar çekiliyormuş gibi bir acı ve ister istemez topallıyordum.. neyse biraz zaman geçsin dedik çevredekiler hep hamilelik yelidir şudur budur dedi geçmek bilmedi artık geceleri ipeğe süt vermeye kalktığımda tekrar ayağa kalkamıyor yatağına yatıramıyordum eni sonu doktora gittim ve doktor MR istedi MR çekildi sonuç olarak sağ bacağımda damar kisti oluşmuş artık hamilelikten mi basınçtan mıdır neyse olmuş işte :( hemen ağrı kesici hap ve sprey verdi doktor işin ilginç tarafı bu rahatsızlığın tedavisi yokmuş zaman içinde kendiliğinden geçebilir ya da artabilirmiş.. bi kaç ay daha bekleyelim dedi doktor geçmezse operasyonla alırız dedi ama çok üzüldüm :((
aradan 3 ay geçti ağrı kesici almazsam günlük olarak hala ağrıyor hap sayesinde iyiyim.. ama şuaralar eskisi kadar değilim belki de geçiyordur alçak kist..
eğer benim gibi olan varsa korkmayın .. ben internetten araştırdım hiç bu konuya dair bişey bulamadım.. buyüzden blogumda paylaşmak istedim..
tüm hastalara acil şifalar diliyorum gerçekten sağlık gibisi yok doğumdan sonra daha da iyi anladım ipekciğin kolik sancılarında sürekli ayakta sabit durup sağa sola sallanmaktan sağ dizimde menüsküs oluştu o da zamanla dinlenerek geçti çok şükür zaten daha önce de vardı da azdı.. menüsküsün tedavilerinden biri de başıma geldiği için biliyorum dinlenmek ve vitamini iyi almak benimki gecen senelerde vitamin eksikliğinden ve yorgunluktan oluşmuştu..
şimdide perşembeden beri sağ ayağımı zorlamışım kasını üstüne tam basamıyorum :))  kremlerle biraz daha iyi oldu inşallah bu sağ bacağımda ki rahatsızlık ayağımdan da koyup gider diyorum ve Rabbim kimseye hastalık vermesin diliyorum :) yeniyıldan en çok istediğimde bu gerçekten sağlık gibisi yokmuş yaşayan bilir ...