12 Ekim 2012 Cuma

moralim bozuk

bugün sinir oluyorum yine herkese .
üzerimde egosunu tatmin etmeye çalışan insanlara da sinir oluyorum :(

 

evime gitmek istiyorum sadece ama daha çıkış saatine cok var :(

kendime bir bitki çayı yapıp içicem birazdan belki sakinlerim.



boynumunda ağrısı tuttu yine :((
onun de etkisi var su anki deprosyon hallerimden

aslında beni sinir eden bi kaç kişinin ağzının payını versem hiçbişeycim kalmaz ama ne yazıkki konuşamıyorum işte. elim mahkumm :(

siz ne durumdasınız :(

19 yorum:

  1. cnm, işyeri yüzünden mi sorunun. bende bütün gün boğuşuyorum. ama para kazanmak için insanlara katlanmaya mecburuz.
    blogunu yeni keşfettim. en güzeli hiç bi şeyi takma cnm. bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  2. amaan ne bileyim ya işte :( bazen daralıyorum ama dediğin gibi ekmeğimizin hatırı ve daha iyi bir yaşam için çalışıyoruz ..
    ama bunada şükür :) olmayanları da düşünmek gerek arada krizim tutuyor benimmm şu an iyiyim..

    YanıtlaSil