7 Mayıs 2013 Salı

evde sucuk yapımı

:) eşimle tüm yemek programlarını izlemekten çok hoşlanıyorum.
arda'nın mutfağı favorimiz .   geçenlerde eşim et sucuk yapımı videosunu izlemiş net d sitesinde .
heveslendik malzemeleri aldık ve yaptık :)
işte resimler





gelelim yapımına
  • yarım kg kıyma
  • 2 tatlı kaşığı kimyon
  • 2 tatlı kaşığı tuz
  • 5 diş sarımsak
  • 2 tatlı kaşığı acı ve tatlı kırmızı biber
  • 1 tatlı kaşığı kara biber
  • 1 tatlı kaşığı isot

kıymaya baharatları katıyoruz ardından rondoda iyice macun kıvamına gelene kadar çekiyoruz.
sonrada buzdolabı poşetlerine sucuk şeklini vererek buzluğa kaldırıyoruz.
tadı çok güzel oluyor kasap sucuğu gibi hemde evde ne yediğimizi biliyoruz koruyucu madde yok tertemiz ev sucuğu :)

21 yorum:

  1. kesinlikle denemeye değer bence
    dışarıdan sucuk almayan biri olarak muhakkak yapılacaklar arasına girdi canım paylaşım için çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize saglık güzel fikir deniycem:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de hep denemek istiyorum bunu. Siz kurutmadan buzluğa atmışsınız hemen bir de kurutulsa varya muhteşem olur.
    Ellerinize sağlık
    Bu bloğa girince insanın dağaıs değişiyor mutlu oluyor
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. gerçektende kolay görünüyo..sonuç başarılı diyosun yani??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok başarılı canım garanti veriyorum biz böyle yaptık

      Sil
  5. ellerinize sağlık...
    çok marifetliisniz...
    sucuğu doldurmak için kasaplarda sucuk dış zarı satılıyor...
    haberin olsun canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bliyorum canım ama onu doldurmakla kiim uğraşacak :)
      bu daha basitimize geldi.

      Sil
  6. çok iyi yapmışsınız
    süper

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :))))
    Sizi hemen izlemeye aldım... Bana da beklerim.http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Sucuk harika olmuş, ellerinize sağlık...
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmek dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. tüketene kadar buzlukta kalabilir

    YanıtlaSil
  9. ben çok güzel yaptım sucuk yemede yanında yat

    YanıtlaSil
  10. Eşim ve arkadaşlarımızla beraber 2 sene önce yapmıştık.Ama biz barsağın içine koymuş ve asarak kurutmuştuk.Güzel olmuştu ve gerçekten de sağlıklı.Sizin yönteminiz de çok daha pratik.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. İlk deneme için gayet başarılı gözüküyor :). Ellerinize sağlık. Sucuk gerçekten ayrı bir tat :)

    YanıtlaSil
  12. Afiyet şeker olsun , blogum da sana bir ödülüm var göz atarsan sevinirim.

    YanıtlaSil