3 Ekim 2012 Çarşamba

günaydınlaaaar

bugün işten güçten fırsat bulursam inşallah blogumla bi kaç saat geçirmeyi düşünüyorum :))
kaç gündür yazamıyorum bile ama evde çekime devam (fotoğraf)...

dün çöp kovası yaptım banyoma cok da hoşuma gitti biraz acemi iş oldu ama neysse evde tabletimdeunuttum resimleri :(  artık akşama sergilerim :)

haftasonu evdeki yani anneciğimin çeyizeme koyduğu liflerin fotolarını çektim kullandığım ve eskittiklerim hariç 20 tane daha var... hepsini resmettim oda akşama artık :)


lif modelleri yapabilirsiniz kendinizi maksat size faydalı olmak :)
ayrıca isteyene istediği model lif satılır arkadaşlar bilginizee


eveet bu sabah da kahvemizi içelimmm işimize koyulalımm herkese kolay gelsin :)
ayrıca ekim ayına girdik bugün şehrimde yağmur vaaar :) çok mutluyum havalar soğuyor :) nihayet sıcak,terli vıcıkımsı günler bitiyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder