18 Ekim 2012 Perşembe

nezle



çok kötü nezle oldum hemde arada göz nezlesi de var gözlerimden sürekli yaşlar geliyor :(
bugün iş te çok yoğundu kendimle ilgilenemedim. vahim vaziyette hala çalışıyorum hafta bitecek ama benim bu yoğunluk bitmedi :( bayram bitene kadar da bitmez sanırım neyseki çarşamba günü tatiliz çok mutluyum düşündükçe içim bir tuhaf oluyor :)
 bol bol resim çektim fekaat vaktim yokki paylaşayım zaten yanıma da almayı unutmuşum yine resimler tablette kaldı :( neyse inşallah yarın uygun bir zaman bulurumda sizlerle paylaşırım..
dinlensem geçer sanırım grip başlangıcı ama nerdeee hele de su bayram arifesinde mümkün değil :(

neyse eve gidince dinlenirim inşallah.. canım da kaç gündür salçalı patates ve pirinç pilavı istiyor. nohut ve etim hazır var buzlukta eve gidince yapmayı düşünüyorum... inşallah eve gidene kadar hevesim geçmez... :)


14 yorum:

  1. geçmiş olsun cnm, bol meyve ye. bitki çayı iç. sıvı al bol bol.

    YanıtlaSil
  2. :-) tesekkur ederiim cok mersi oyle yspiyorum bugun bol bol mandalina yedim ve iki lt su ictim

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun, kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun..Gribin en iyi ilacı dinlenmek bol bol da c vitamini almak..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Evet dinlenmem gereek ama cok imkan olmuyor iste

    YanıtlaSil