28 Mart 2013 Perşembe

milli voleybolcu neslihan demir boşanmış :(

gazetede görünce şok oldum aynı zamanda da çok üzüldüm..
sebebi ne olursa olsun bi yuvanın yıkılması çok üzücü..
akşam gazetesinin sitesinden aldığım haberi sizle de paylaşayım arkadaşlar

http://www.aksam.com.tr/magazin/neslihan-darnel-aldatildigi-icin-mi-bosandi/haber-181363

onlarda milliyetten almış :)



Dünya Sayı Kraliçesi unvanlı milli voleybolcu Neslihan Darnel, 7 yıllık eşinden 10 dakikada boşandı. Darnel’in İtalyan bir voleybolcu ile aldatıldığını öğrenince boşanma kararı aldığı öne sürülüyor..

Eczacıbaşı takımında forma giyen dünyaca ünlü voleybolcu Neslihan Demir Darnel, 7 yıllık eşi Galatasaray Voleybol Şube Sorumlusu Orkun Darnel’den sürpriz bir kararla boşandı. 4.5 yıl önce dünyaya gelen kızları Zeynep’le beraber mutlulukları artan örnek çiftin boşanma haberini Neslihan Darnel’in avukatı duyurdu.
‘Evliliğimiz sarsıldı’
Avukat Savaş Adalet, yaptığı açıklamada “Müvekkilim Neslihan Darnel eşi Orkun Darnel ile 21.03.2013 günü karşılıklı saygı çerçerçevesinde uygarca anlaşarak evliliklerine son vermişlerdir. Her iki taraf için de hayırlı olmasını dileriz” cümlelerine yer verdi. Darnel’in avukatı aracılığıyla kamuoyuna duyurduğu boşanmasının arka planında ise aldatma olduğu iddia edildi. İddiaya göre çiftin arasını Orkun Darnel’in eşiyle birlikte kurduğu N&O adlı menajerlik şirketiyle beraber iş yapmaya başladığı İtalyan voleybolcular açtı. Şirket aracılığıyla İtalyan sporcuların Türkiye’de kulüp bulmasına yardımcı olan Darnel’in bu sürede Galatasaray’a transfer olmalarını sağladığı La Bianco ve Simona Gioli gibi İtalyan voleybolcularla da samimi olduğu öne sürüldü.
Yakın çevresinden edinilen bilgilere göre Darnel, özellikle Gioli nedeniyle son zamanlarda eşi Neslihan Darnel ile sık sık tartışmaya başladı. Aldatıldığını öğrenen Darnel, boşanma kararı aldı. Karşılıklı boşanma protokolü imzalayan ve dilekçelerinde evlilik birliğinin temelden sarsıldığını belirten çift, 10 dakikada boşanıp adliyeden ayrıldı.
Aldatmayı yalanladı
Neslihan Darnel velayetini aldığı 4.5 yaşındaki kızını istediği zaman görmesine izin verdiği eşinden hiçbir tazminat ve nafaka talebinde de bulunmadı. Konuyla ilgili sessizliğini koruyan Neslihan Darnel’in twitter sayfasına Yay burcuyla ilgili “Yaylar kimseye aldırmadan kendi kanatlarıyla uçmayı sever. Umudunu kaybetme, şu hayatta bir şeyin bitişi, her zaman başka bir şeyin başlamasına sebep olmuştur” tweet’lerini paylaşması dikkat çekti.
Orkun Darnel ise aldatma söylentilerini yalanlayarak, “Hiç böyle bir şey yok. Ben zaten herkesin gözünün önünde olan biriyim, ne zaman nerede olduğum biliniyor. Evliliklerde anlaşmazlık olur. Niye anlaşamadığımız da kimseyi ilgilendirmez” dedi.
Hoş şeyler değil ancak hayat bu!
Neslihan’ın babası Mustafa Demir, “Neslihan boşandı ve avukatı gerekli açıklamayı yaptı. Yaşanan duruma elbette üzüldüm, hoş şeyler değil ama maalesef hayat bu... Hayatın içinde bunlar da var.  İnsan her şeye alışıyor. Buna da alışacağız” demekle yetindi.



4 yorum:

  1. Ayy çok üzüldüm bende Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın Kimseyide yolundan ayırmasınnn :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin :( hiç kolay bişey değil Allah yardımcıları olsun.

      Sil
  2. çok üzücü cnm. bir yuvayı kurmak kolay değil. dile kolay 7 yıl. birde çocuk var ortada. Allah kimsenin yuvasını yıkmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİN :(
      7 YIL SONRA ALLAH KİMSEYE YAŞATMASIN

      Sil