12 Nisan 2013 Cuma

alışveriş , haftasonu , dinlenmek ...

herkese merhabalar bu hafta da bitti çok şükür akşam eve gider, nesfitimi yer ,temizliğimi yapar vee güzel bir banyodan sonra uyurum inşallah
nesfit demişken diyet  güzel gidiyor bünyem az çok açlığa da alıştı bi sıkıntı yok şimdilik..

bu arada inşallah yazın gideceğimiz tatiil için terlik aldım deichman dan
parma arası terliklerden hoşlanmıyorum oyuzden böyle rahat bir terlik tercih ettim çok da beğendim :)
 kaç zamandır fairy platinum u reklamlarda görüyordum denemek için minik aldım ama bayıldım kokusu köpüğü ve temizliği harika mutlaka sizde deneyin
 bunlarda nesfitlerimiz meyveliyi akşam tahıllıyı sabahları yiyoruz :)
çok sevmiyorum ama mecburen yemek durumundayım :)

 bunlardaa a-101 den aldığım minik kaseler kahvaltılarda ve çerezlerde güzel oluyor.

bu prilide reklamlarda çok gördüm ihtiyacım yoktu ama aldım :) dikkatimi çekti ikili olması birde sofra dergisinde okudum parlatıcı ve toz kullanmak gerekmiyormuş bu durum hoşuma gitti ama gerçekten öylemi kullanınca sizlerle paylaşırım yine..

herkese bool dinlenmeli,yemeli, içmeli , uyumalı ,mutlu haftasonları diliyorum
:)

8 yorum:

  1. iyi tatiller cnm şimdiden :)

    YanıtlaSil
  2. terliklerin çok cici...
    güle güle kullan...
    güzel haftasonları diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. Tatil hazırlıkları başladı yavaş yavaş bizde ilk olarak Ada ya tatilde kullanması için çanta aldık görmüşsündür belki paylaştım, bu arada terlikler çok hoş canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sağol canım .. hayırlısıyla gideriz inşallah

      Sil