23 Aralık 2013 Pazartesi

eksik resimli post :)

yeni bir haftaya merhaba demek için geç kaldım evet :) ama işlerden fırsat bulamadım..
boool resimli post yazmak için bilgisayarın başına oturdum ama sağolsun eşime çektiğim resimleri flash belleğe atarmısın dedim makinayı boşuna işyerine götürmeyeyim dedim okadar resmi almamış sadece şuan sizlerle paylaşacağım resimleri atmış usb ye :) bunları beğendi sadece demek :) napim bugünlük bunları paylaşayım ilk fırsatta diğer resimleri de eklerim bloguma çünkü bayağı birikti çok güzel paylaşımlarım var. neyyse gelelim biz şuana ..
 bu hafta makarna ve şehriyeli çorba yapmıştım ama eklemeye fırsat olmadı. en sevdiğim çorba ikisini 1 saatte yaptım kurtarıcı yemekler. içinde bol bol zencefil var nezle olduğunuz zamanlarda mutlaka yemeklerinize de katın..

 basit yemeklerin sonrasında canım kahve çekti akşam akşam yaptım içtik :D
 vee film keyfi yaptıkk.  .bu nasıl aile   filmini izledik çoook komikti bence izlemelisiniz.
filmden kareler :D
http://www.beyazperde.com/filmler/film-193459/  
film hakkına bilgi için tıklayın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder