6 Aralık 2013 Cuma

kişisel gelişim uzmanı ahmet şerif izgören




dün akşam iş çıkışı arkadaşlarla birlikte kişisel gelişim uzmanı ahmet şerif izgörenin konferansına katıldık..
ilk kez böyle insan ilişkileri temalı bir konferansa katıldım ve çok beğendim..
dedikodu,insanların ne dediğini umursamak ,hayatını yaşayamamak, insandan aldığımız elektrik vebunun bizen yansıma vs. epey bir konuya değindi. ders çıkarılacak olaylar anlattı.
ben çok beğendim eğer şehrinizde böyle bir konferans düzenlenirse kaçırmayın..

şuaralar aramızda kalsın dizisine takmış durumdayım :)
karakterler özellikle hüsneye bayılıyorum.. küçük yunus da çok tatlı :)
konferansdan dolayı son yarım saatini izledik eşimle izlerkende magnum minilerimiz eşlik etti bize :)
ben pembe olanını pek sevmiyorum daha çok eşim tüketiyor ama çikolatalıları bitirdiğim için bunla idare ettim :)


 




4 yorum:

  1. Aramızda Kalsın bizim evde de çok popüler, bayılıyoruz tüm tiplemeler çok hoş ama ben de Hüsne ve Hatçik:) e bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hatçik in nişan kıyafeti harikaydı ahahaha :)

      Sil
  2. Bende bir kitabını okumuş ve bloğumda paylaşmıştım ...
    Ve o zaman kendisinin fikirlerine , anlatma biçimine hayran oldum :)

    YanıtlaSil