16 Eylül 2014 Salı

minik hediyeler - günlük yaşamım :)

selaaam kızlar buaralar havalar soğudu :) ne güzeeel.. pişmekten kurtulduk , serin hava da uyumayı özlemişiz yaa..
neyse bu aralar ufak minik hediyeler alıyorum :) ama çok tatlılar onları paylaşmak istedim sizinle..

 eveeet bu kahvaltılığı annem almış bana sağolsun kendine de karesini ama ben şimdilik çerezlik meyvelik diye kullanıyorum çok sevdim kendisini sonra bi ara buzdolabına girer :)) kahvaltılık olarak
istanbul temalı şeyleri seviyorum oturma odamda panasu da var hoşuma gidiyor yani..
 sonraa bu çorapları almış çok çok beğendim özellikle şu yukarıdaki geyikliler falan tam kış temalı bayıldım diyebilirim..
ben tam bir çorap aşığıyım giymeden gezemem hiçbir yerde.. bu yüzden sezonluk almak durumundayım .. sağolsun annem almış  bunlar beni epey idare eder :)

 bu  dergi hediye değil tabi ya da hediye kendime armağan ettim :)) çünkü bu dergiyi aldığım gün ütü günümdü 2 saatlik bir ütü sonrası kahvemi yaptım dergimi de okudum :)) iyi geldi
bu dergiyi çok svdiğimi daha önce de belirtmiştim..
hemen hemen her ay alıyorum çok da uygun fiyatlı zaten..
ama yazın bi kaç kez almadım çünkü çiçekli renkli temalardan gına gelmişti heray birbirinin benzeri gibi geliyordu bu yüzden bi ikikere aldım yazın ama şimdi sonbahar geldi tam benim sevdiğim temalar  var. :)) alabilirim..


 bu kitabı da dergide gördüm ve çok merak ettim sizinle de paylaşmak istedim ..
alan okuyan var mıı ? güzelse alıcam merak uyandırdı ben de ..

bu resmi de hazel senin için çektim :DD
yastık kılıfını göstermek için..
resmi çektiğim akşam evde tektim temizlik yaptım ve kendime bir keyif kahvesi yapmıştım   bir resim çekeyim dedim..
 bu arada hazelcim köşe takımlarımızın rengi benziyor mu ne :)

 bu kirpik kıvırıcıyı da yakın zamanda bir bujiteri alışverişim sırasında aldım rengini çok beğendim kıvırması da güzel

 bu saç açıcı tarağıda bujiteriden aldım saçlarımı asla sık telli tarakla taramam dökülüyor çünkü
 bu mendili de çok sevdim buyüzden aldım :)

 betty aşkı var sanki ben de :) bu kızı görünce dayanamıyorum :)
 bu rafıda eşim almış..
çünkü tezgah üzerinde duran bez bakteri üretiyormuş :) buyüzden böyle bir raf almış kendisi ne diyelim sağolsun güzel durdu beğendim  :)

 bu sıvı sabunu da biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için belirteyim yemek yaptıktan sonra elimizede yemek kokusu, soğan-sarımsak kokusu kalıyor ya işte onu gidermek için denedim gerçekten gideriyor.. ben elimde kalan soğan-sarımsak, et kokusundan hiç hoşlanmıyorum da eşimde tesadüf görmüş almış.. zaten üzerinde mutfak için yazıyor

işte şimdilik benden bu kadaaaar karışık kuruşuk bişeyler oldu ama olsun :))
sevgileer :)


6 yorum:

  1. koltuk takımımızın rengi resmen aynı :) tipi de benziyor :)
    şimdi köşeye yayılıp dergiyi okumak isterdim benim yerime bir zahmet :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) akşama artık sen kendi köşen de ben kendi köşem de :D

      Sil
  2. Ay hepsi cok guzel . Keyifle kullan . En cok mutfak icin olan sivi sabunu merak ettim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) marketlerde bak canım bu kez dikkatli bak ben de görmemiştim başka zaman

      Sil
  3. çoraplar varya.bayıldım canım.özellikle geyikliler harika.gülerek kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim onları teşekkür ederim :)

      Sil