2 Mayıs 2014 Cuma

walter mitty'nin gizli yaşamı

1 mayıs işçi bayramından dolayı dün  bende tatildim.
artık yaz temizliği zamanı geldiğinden ötürü dün kendime tatil verdim.. zaten tatildim ama sonuç olarak evde de çalıştığım için pek de tatil sayılmıyoruz aslında çalışan bayanlar olarak :((
neyse işte dün kendime tatil verdim ve hiçbir iş yapmadım :)) film izledim, tv baktım ,gezdim tozdum vs. vs. :)..
gelelim filmimize film çok güzeldi özellikle dramatik komediyi sevenler için ideal bir film ..
yine ailenizle izleyebileceğiniz bir film..

Fantezi dünyasında sessiz sedasız bir hayat süren, tirajı yüksek "Life!" dergisinin fotoğraf arşivinde çalışmakta olan Walter, kendini hiç beklenmedik bir maceranın içinde bulur. Yeni iş arkadaşı Cheryl'la masumca flört etmeye başlamasının sonrasında hayatı, hayalindeki sevgilinin gerçeğe dönüşmesiyle değişir. Cheryl, onun uzun süredir düşlediği aşkın vücut bulduğu insandır. Ancak Walter, büyüsünün bozulacağını düşündüğünden hislerini Cheryl'a açıklamakta tereddüt etmektedir. Bir yandan da derginin artık yalnızca internetten yayın yapacağı haberini alması, onu işini kaybetme tehlikesiyle karşı karşıya getirecektir. Derginin basılı yayın hayatına veda edeceği son sayısında çıkması planlanan önemli bir fotoğrafın yok olmasıyla işler karışır. Walter'ı ve Cheryl'ı akıl almaz olaylar ve sürpriz gelişmeler beklemektedir.

daha fazla detay ,resim ve videolar için beyazperdeyi tıklayın .. 


filmimi izlerken bana
en sevdiğim çikolatam ve gazozum eşilk etti :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder