5 Şubat 2013 Salı

banyo takımları

face de dolanırken bu iki banyo takımını gördüm ve mor ineğe aşık oldum denilebilir :)

keşke bulsamda alsam ya aklım kaldı resmen mantarlı da olur benim olsun da :)










siz de banyo takımı kullanıyor musunuz ? yani tekli olanlarını mı tercih ediyorsunuz ,  yoksaa üçlü set mi

ben tekli kullanıyorum. klozete geçirilen e karşıyım zaten misafir girdikten sonra huylanıyorum :( ya zaten misafir klozeti neden kullanır anlamıyorum yaşlılar ,çocuklar birde özel durumlar dışında girilmesine karşıyım başkasının evinde ama bazıları bunu düşünmüyor maleseff

26 yorum:

  1. renkli renkli olanda benim olsun o zaman:))

    YanıtlaSil
  2. inekli favorimm.çok sevimli gerçekten::)

    YanıtlaSil
  3. Ben banyo takımlarını hiç beğenmem aslında ama bunlar çok güzelmiş , değişik şeyler olması ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben çok seviyorum ve son zamanlarda almak istiyorum.. ama istediğim gibi bulamadım

      Sil
  4. amanın çok güzeller...
    mor ineğe bende aşık oldum :))
    değişik şeyleri bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Bunlar harikalar ama haklısın mor olan başka güzel..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) mantarlıyı da beğendim ben ve kaliteli görünüyorlar

      Sil
  6. ben banyo takimi hic ama hic sevmem. ne bilim sanki hep bi koku geliyormus gibi.. dustan cikincada yerler islak olmasin diye eski havlulari kulaniyorum.. misafirin lavaboyu kulanima gelince, cok sukur bu evde misafir icin ayri bi lavabo var.. misafir gitiginde temizlerim diyer misafire kadar.. cunku biz onu kulanmiyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aa çok hoş bu durum gerçekten rahat oluyordur ne güzel.. banyo takımının üzerine eski havluyu örteb,ilirsiniz aslında banyodan banyoya sonrada kurutur kaldırırsınız ihtiyac oldukça kullanırsınız :)

      Sil
  7. Bunlar gerçekten harika ,dediğin gibi bende inekli olana bayıldım çok şirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir de noel babalı gördüm internette bakın derim çok beğendim onu da

      Sil
  8. Çok güzel renk renk insanın içi açılıyor:)

    YanıtlaSil
  9. gerçekten hoşalrmış bu arada seni mimledim :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba sayfanız çok güzel renk renk:)sizi takibe aldım bende sayfama beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) UZUN ZAMANDIR TAKİPÇİNİZİM ZATEN :) HOŞGELDİNİZ BLOGUMA

      Sil
  11. ayyyy ne kadar güzl, senin kafanda kalmakla kalmadı benim kafama da takıldı şimdi ama :D

    ben 3lü kullanıyorum, derili tüylü

    YanıtlaSil
  12. merhabalar yeni keşfettim bloğunuzu..
    çok güzeller gerçektende bende 3 lü kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  13. Hepside çok güzelmiş gerçekten ben mantarlıyıda beğendim.
    Sevgiler derya:)

    YanıtlaSil
  14. Bakımlara bayıldım.Bulsam hemen alırım.Kaliteli görünümleri var.

    YanıtlaSil