6 Ocak 2016 Çarşamba

yenidoğan bebekler için kıyafet seçimi

bebeğiniz yazın mı doğacak kışın mı bilmiyorum ama yazım eylül sonrası doğacak bebebekler için geçerli diyebilirim :)
ipekcik eylül ayında doğduhamileyken hep ne alsam .hangisi daha kullanışlı diye çok araştırdım sordum..  ilk olarak hep çıtçıtlı badi, patikli pijamalar aldık bunlar çok işe yarıyor söyleyeyim 10 ar tane almanızı öneririm tekli veya takımda olabilir. iyice kış geldiğinde pijamalarının içinde bir kat olarak giydiriyorum halen çok iyi oluyor.

kıyafet olarak ikili takımlar aldım ama tulumları daha kullanışlı buluyorum çünkü bebeğim 4. aya girecek inşallah hala kucaktan inmiyor hal böyle olunca ikili takımlar kıvrılıp yukarıya çıkıyor o da bebğe rahatsızlık veriyor. 6-7 tane tulum olması yeterli olur bence

kıyafetleri mutlaka ay ay alın 0-3, 3-6 , 6-9 diye var zaten ben 9. aya kadar aldım çünkü sonrasında yaz geliyor bebeğin vücut ölçülerine göre almayı tercih ettiğimden yazlık bişey almadım kışlık ve baharlık genellikle ..
mutlaka yukarıda belirttiğim aylara göre alın hepsini 0-3 aya göre alıyorsunuz ve inanınki ençok giyilmeyen kıyafet bu aylar içinde çünkü maşallah ufaklıklar haftalık beden değiştiriyor giyilmiyor ben 5-6  tulum ,takım ilk aylar için sonrasında da diğer aylar için aldım hepsini bir alıp elde kalmasının  bir anlamı yok hatta benden size tavsiye ben öyle yaptım 0-3 aylar için genellikle minik tulumlar alın hastane çıkışları hiç kullanışlı olmuyor . bir kez giydirip kaldırdığım hastane çıkışları oldu. hatta 4-5 tane giymediği bile oldu hepsini kaldırdım.
yakınlarım hastane çıkışı çok gerek oluyor dedi 10 küsür hastane çıkışı aldık . ben 10 lu almadım hep 3 veya 4 lü hastane çıkışları aldım yeterli oluyor zaten.

sonraaa aklıma gelenlerden :)
çok çorap almayın benim gibi .. özendim doldurdum ama kıyafetlerin çoğu patikli olduğu için duruyor..10 tane falan olsa yeter..
kilotlu çorap güzel oluyor  sıcacık tutuyor..

bol bol eldiven alın ufaklık yüzünü çiziyor ilk 2 ay farkında olmadan .. sürekli de eli ağzında olduğu için yazık mikrop kapmasınlar sık sık değiştirin..

kış bebekleri için bol bol yelek yazmama gerek yok zaten olmazsa olmaz .

son olarak mutlaka kıyafetleri hassas bebek deterjanlarıyla yıkayın.. ve ürünlerin pamuk olmasına dikkat edin

şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım bu yazım hamileyken  benim gibi  çok merak eden annelere faydalı olur ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder