19 Haziran 2014 Perşembe

ne okuyorum ?

merhabalaar

bundan birkaç sene önce düzenli olarak kitap okurdum ama ev , iş , güç derken bıraktık okumayı..
ama gecenlerde karar verdim artık kitap okuyacağımm bukararımdan sonra evdeki kitaplığımdan bir tane kitap seçtim kitabın adı  "otuzunda kadın" şuan başlardayım ama güzel bir kitaba benziyor bakalım kitap okuma alışkanlığımı tekrar kazanabilecek miyim ? inşallah ne okuyorum postlarının devamı gelir :))
kitap dünya klasiklerinden fransız yazar balzac a ait ...

7 yorum:

  1. balzakın bütün kitapları okunuuur :) pek severiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevdim devamın ı getircem inşallah :)

      Sil
    2. bak bu amca yaklaşık 36 roman yazmış ve insanlık komedyası demiş. o günleri anlatmış işte. kendisi de hep partilere gidermiş, hayatı boyunca roman yazmış bi deee o partilerde çok yiyomuş ama elleriylee heep :)

      Sil
    3. aaaa ne kadar ilginçç zaten çok erken ölmüş yazık ..
      1799-1850 hayatını okurken erken ölmesi dikkatimi çekmişti neden acaba dedim

      Sil
  2. Balzac'i cok severim ama bu kitabi beni fazla cekmemisti kendine, okuyayim bari. aklima getirdigin icin tesekkur ederim :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Ben de okumadım bu kitabı, merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil