1 Aralık 2014 Pazartesi

kısır günü

cumartesi kurs çıkışı teyzeme attım kendimi hava zaten soğuk misss gibi :) klasik kısır günümüzü başlattık bu hafta kuzenler teyzeler annemin kuzenleri falan filan derken güzel bir gün geçti teyzem bize aşure de  yapmıştı sağolsun..
ben böyle akraba toplanmalarını çok seviyorum sevdiğim insanlarla biraraya gelmek beni enerji depoluyor hissediyorum gerçekten..







son olarak da kahvelerimizi içip ayrıldık..
bana daha sıra gelmedi ama bakalım ben nezaman alıcam misafirlerimi ve neler yapıcam :))








8 yorum:

  1. bende çok severim akraba toplanmalarını :) afiyet olsun ikramlar da çok güzel.
    bu hafta sonu bizde halamda toplandık kalabalık bi grup :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy kısır çok severim olsa da yesek... ımmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şuan benim de canım istedi açıkcası :)

      Sil
  3. kısırı da çok severim akraba sofralarını da.. yakın olmak ne güzel istediğinde ziyaret edebilmek. hayırlı olsun kısır gününüz, afiyet şifa olsun! :))

    YanıtlaSil
  4. kısırı pek sevmem ama güzel yapanı bulursam yerim kii sizinki buradan pek güzele benziyor :)

    YanıtlaSil