27 Şubat 2015 Cuma

sinyal

bu filmi hem beğendim hem beğenmedim aslında güzel bir bilimkurgu , ama bazı şeyler beni memnun etmedi diyebilirim :) örneğin sonu  ne oldu yani şimdi dedim film bitince keşke sonunu daha farklı yapsalardı.. ama vakit geçirmek için güzel bir bilimkurgu filmi izlenebilir..


Üniversite birinci sınıf öğrencisi olan Nick ve Jonah bilişim teknolojisinde uzmanlaşmaya çalışmaktadır. Diğer yandan da hackerlık en büyük tutkularıdır. Nick'in kızarkadaşı Hailey, 1 yıllığına başka bir üniversitede okumaya gidecektir. Nick ve Jonah, onu yeni üniversitesine kendileri götürmeye karar verirler. Bunu yaparken de biraz gezme şansları olacaktır. İki kafadarın peşinde olan ve Göçmen lakabını kullanan bir hacker vardır. Ve yolculuk sırasında da onları rahat bırakmamakta kararlıdır. Nick ve Jonah, Göçmen'in yerini nihayet tespit eder. İkili, onu görmek için adeta yanıp tutuşmaktadır. Sonunda Göçmen ile çölde yüzleştiklerindeyse sonuç korkutucu olur. Nick, Jonah ve Hailey, uyandıklarında kendilerini bir tür hapishanede bulurlar. Buraya nasıl geldiklerini ya da neden tutsak olduklarını anlamaya çalışırlarken aslında çok daha büyük bir tablonun parçası olduklarını fark ederler.

kaynak :beyazperde

2 yorum:

  1. sonunda şok olmuştuk :)
    bende beğendim ama eksik bir şeyler vardı sıcaklık yoktu sanki çok bilim kurguydu ..

    YanıtlaSil