29 Nisan 2015 Çarşamba

kocan kadar konuş

ayyy şuan sol kolum uyuştu klavye ile haşir neşir olmaktan :)) sabah beri yazı yazıyorum işler yoğun bugün..
kaç gündür nezleyim bugün son demi diye umut ediyorum ama belli olmaz burnumu silmekten burnum yara oldu aktığını hissetmiyorum artık :) o derece kaç paket selpak bitti bilmiyorum ..
dün dışarıda bişeyler yapalım dedik ve iş sonrası yemek-sinema keyfi yaptık.. kaç zamandır kocan  kadar konuşu izlemeyi çok istiyordum ezgi molayı çok seviyorum buyüzden belki de.. neyse filmi izledim çook beğendim ben yaa sıcacık bir film olmuş. film bitti ben dedim zaman ne çabuk geçmiş nezlenin vermiş olduğu burun akıntım ve gözyaşlarıma rağmen filmi keyifle izledim bir yandan yüzümü gözümü siliyorum bir yandan kikirdiyorum biraz tuhaftı halim ama bu halimle bile keyif aldım filmden mutlaka izlemelisiniz :))

Efsun üzerinden, bu coğrafyada yaşayan kadınların, daha küçük yaşlarda koca bulmaya programlandıklarını ileri süren yapım 30 yaşına gelmiş olan Efsun'un hayatının kalan kısmını birlikte geçirmeyi hedeflediği gerçek aşkı, sevgiyi, dürüstlüğü arayışını anlatırken, akranı olan kadınlar gibi erkekleri yönlendiremeyen genç kadının imdadına, "kadınlığın kitabını yazmış" İzmirli ailesi yetişir. Kendisini güvenilir Türk kadınlarına emanet eden Efsun erkeklerin tüm zaaflarını öğrendikten sonra ise karşısına yıllardır unutamadığı lise aşkı Sinan çıkar! 

kaynak:tık tık


Kocan Kadar Konus : Fotograf Eda Ece, Ezgi Mola, Gül Arici, Gülenay Kalkan, Ismail Incekara

4 yorum:

  1. Kitabini okumustum, bakalim bir gün filmini de seyrederiz insallah...Tanitim filmini görmüstüm,sanki kitaptan daha güzel olmus gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kitabı okumadım ama bence daha güzeldir eminim kitabın yazarı da oynamış filmde :)

      Sil
  2. geçmiş olsun dikkat et kendine :))
    Ezgi Mola'yı bende severim ama film tarzı benlik değil :)

    YanıtlaSil