21 Ocak 2016 Perşembe

bebeğime hangi mamayı almalıyım ?

selam arkadaşlaaar kaç gündür yazmıyorum .. sebebi var çünkü artık bloglar eskisi kadar okunmuyor istatistiklerden takip ediyorum eskiden blogumu günde 600 küsür kişi okurken artık 300-400 kişilere düştü yeni şeyler eklesem bile durum aynı bikaç blog arkadaşımda öyleymiş konuştuğuma göre .. demekki tam düşündüğüm gibi artık insanlar instagramdan takip ediyor instagram daha kolaylarına geliyor okumayı sevmiyorlar ne diyeyim biz yine de yazmaya okumaya devam edelim :)

neyse gelelim başlıkta ki konumuza..
ben bebeğim doğduğundan beri bebelac gold kullanıyorum eczacı bir akrabamızın tavsiyesiyle .. memnunda kaldık çok şükür .. ilk başlarda bebelac gold aldık
 ama bebeğimizin kolik sancılarından dolayı rahatlasın diye bebelac gold nutri konfora döndük   faydası oldu diyebilirim enazından ağlama saati 4 ken 2 ye falan düştü ağlama şiddeti azaldı.. zamanlada geçti şükür :)

eğer sizde hamileyseniz ve benim gibi sütünüz gelmediyse veya hastane bakım çantanız hangi mamayı koysam diye düşünüyorsanız bebelac almanızı öneririm kızım 4 aylık ve bebelac gold danbaşka mam kullanmadım düşünmüyorum da ..
şuanda ek gıdalara geçiş yapıyorum yavaş yavaş ama  hala kaşıkla yutma yetisini kazanmadı yutamıyor :)
buyüzden yine bebelac ın hem biberonla içilen hem de kaşıkla yenebilen ek gıdalarından aldım ilk olarak meyveli olanı aldım biberonda veriyorum sevdide

şimdilik bunları aldım ay arttıkça da çeşitlendiririm inşallah..

sevgileeer :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder