4 Ocak 2013 Cuma

Mavi kapak projesi bitti

Ege Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nden dünyaya yayılan ‘mavi kapak’ toplama kampanyası, 3 yıllık gönüllü çalışmanın ardından Dekan Prof. Dr. Celal Artunç’un talimatıyla sona erdi.

‘Tane tane kapakları toplayalım adım adım engelleri aşalım’ sloganıyla yürütülen projenin koordinatörlüğünü yapan Prof. Dr. Nurselen Toygar, “Dekanımız fakültemizin bilimsel çalışmalarla adının anılmasını istiyor. Bu nedenle kampanyaya bu yıl son verildi” dedi.

Projede şu ana kadar 400 ton kapak toplandı, 1600 tekerlekli sandalye dağıtıldı. Ayrıca, projenin dünya rekoru kırdığının tescil edilmesi için Guinness Rekorlar Kitabı’na başvuruldu.

 
http://www.hurriyet.com.tr/anasayfa/

bu kadar faydalı bir kampanya nasıl sona erdi anlmıyorum çok kapak biriktirdim yetkililere teslim ettim şimdi yine biriktiriyorum elimde de var napıcam acaba ben onları :(


 

2 yorum:

  1. bunu duyduğuma çok üzüldüm. şimdi artık işe yaramayacaklar mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum ki canım benim ben yinede biriktirmeye devam edicem .. ben bir okula veriyorum biriktirdiklerimi eğer artık getirmeyin derlerse ozaman keserim biriktirmeyi..

      Sil