6 Ocak 2013 Pazar

Çekiliş Sonuçları

Sevgili arkadaşlar, ilk çekilişime 8 arkadaş katıldı. Hepinize çok teşekkür ediyorum. Açıklama için 1 hafta geç kaldım, kusura bakmayın. Evde çekip göndermek istedim, yeni müsait olabildim. DVD'lerim Selma arkadaşıma, Kitaplarım Mine arkadaşıma çıkmıştır. 2 arkadaşıma da birer tane nikah şekerimden anı olarak göndereceğim. Tebrikler :)

Katılanlar
 

Katladım :)

İlk Çekilişim DVD'ler için :

 İkinci Çekilişim Kitaplar için :

vee bu da Nikah Şekerim :)
  
arkadaşlar ikinizde mail adresi bırakmamışsınız bu postun altına mailinizi bırakın lütfen :)
 
 


9 yorum:

  1. oleeeeeeeeey bana çıktı kitaplar.çok sevindim:))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) tebrik ederiiim canum benim mail adresini yaz :-)

      Sil
  2. sevinçten msn adresim unutmuşum: rumeysa.talha07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ya çok sevindim. tşk ederim cnm.
    mailim: selma.komec@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. arkadaskari tebrik ediyorum, bidahkine bende katilcam diyecem ama avrupaya kargo yapmiyorsunuzdur.

    YanıtlaSil
  5. bence yine bi cekilis yaparsan, katilim cogalacak.. ve bende sans olmadigi icin cikmaz ;) ciksada hele o gün bi gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. :) yapıcam inşallah yine bir çekiliş

    YanıtlaSil