17 Ocak 2013 Perşembe

market den alğım kaseler

cumartesi gelen misafirler için eşimle birlikte markete gitmiştik.25 tl alışverişe 6 lı kase 3tl idi
bizde 100 tl tlik alışveriş yapmıştık :) tane 4 kutu kase aldım :)
2 kutusunu anneme 2 kutusunu da kendim aldım. işte elmalı kaseler

 anneme 12 tane kenarları elma desenliyi verdim onları beğendi kendime de 6 elma şeklinde 6 kenarı elmalı olanı aldım. elma şeklinde olandan başka kalmamıştı ama diğerinide beğendim çorba için falan genişçe bir kase kullanuşlı yani :)

8 yorum:

  1. bu elma şekilli kaselerin bende renklilerinden aldım çok hoşlar ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa merak ettim renklilerini blogunuza koyarsanız bakayım :)

      Sil
  2. elma şeklindeki kaseden bende de var genelde çerez cips için kullanıyorum, kimin önüne koysam durup bi kaseye bakıyor :D
    güle güle kullan sende tatlım...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar tesadüf botlar ve kaseler bu kaselerin aynılarından bende de var iki deseninden de:)

    YanıtlaSil
  4. Cok hos kaseler güzel günlerde kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sizi blogumda gördüğüme ne kadar mutlu oldum bilemezsiniz

      Sil