9 Ocak 2013 Çarşamba

kar,fırtına,işler,uykusuzluk ...

eveeeet öncelikle herkese günaydın :)
çok uykusuzum..

 dün akşam çaya misafir vardı çok güzel bir akşamdı... bol bol sohbet ettik :)
ama daha sonrasında mutfağı toparla makinayı çalıştır vs. vs derken saat 2 oldu benim hala gözler açıktı :(  sonra gözümü açtığım07:30 du veee :) 15 dk sonra kapı önünde hazır olmam gerekti :) giyin saçını düzle derken neyseki yetiştim yoksa bu kar da kıyamette servis kaçarsa nasıl gelirdim işe bilemiyorum düşünmekte istemiyorum :)
yolda 3 tane kaza gördüm trafik birbirine girmiştim ters şeritten kaya kaya gelen araçlar çok fenaydı..
ama kar çok güzel ya :) soğuk havayı çok sevdiğimden dolayı sıkıntı da yaşamıyorum kar botlarımı çekiyorum ayağıma :) biraz da sıkı giyindik mi tamamdır .

şuan önümde bekleyen okadar işim var ki ama hiiiiç elime alasım yok. tabi bu benim keyfime kalmış birşey değil sıcak suyumu içip başlıcam inşallah :)

neyse herkese karlı,soğuk ama sıcacık günler diliyorum :)

17 yorum:

  1. Haberleri izledim sabah..kar nasıl dağıtmış tüm şehirleri,yolları..
    Kar..evde güzel..sıcak..çay..kurabiye eşliğinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) canım kısır istedi benim yaa bu havada ne güzel olurdu kısır ardından çay bikaç samimi olduğun arkadaşın vs. de olursa keyfimize diycek yok

      Sil
  2. çalışan biri olsaydım bende kışı severdim en azından dışarı çıktığımdan dolayı ama şimdi kızım var 1 yaşında hiç çıkamıyorum çok bunalıyorum bu aylarda kış rehaveti galiba bunun adı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa kış evde de güzel yaa :) komşular çay kahve kısır partileri :)
      ohhh .. ama samimi komsun yoksa tabi hergün evde bunalır insan

      Sil
  3. sabahları kalkmak zor oluyor cnm. yollar iki gündür çok kötü.
    sonunda kışı seven biri çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben tüm ömrümü kış mevsiminde geçirmeye razıyım selma hanımcım yeterki terlemim. uykumun tadını alayım yeter..

      Sil
    2. ayrıcaaa :) ben kış mevsiminde sabahları çok iyi uyanıyorum :) dün gece geçuyudumda bugün zor kalktım onun haricinde kışın uyumak istemiyor canım kalkayım kahvaltımı yapayım sıcak sıcak oturayım diyorum haftasonu erken kalkmaya özen gösteriyorum

      Sil
  4. Allah herkese kolaylık versin...
    her mevsimin ayrı güzelliği var :))

    YanıtlaSil
  5. Bizde sana sıcak günler dileriz uykucu:)))
    Öptüm seni kuzu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) uykucu değilim beeen aslında bugünlük oldu
      ayrıca boguma gelmen beni çok sevindirdi sevgiler canımmm

      Sil
  6. Sana kolay gelsin :D Evet bu arada kar yağması hem okul için iyi oldu tatil :)) Hemde bol bol eğlendik :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) BURADA YOLLAR KAPANMADI KAPANSA BİZDE TATİL OLURDUK NE GÜZEL OLURDU YAAA :)

      Sil
  7. Your blog is super cute and lovely! I am your new follower! Would you like to follow me back?
    xoxo

    YanıtlaSil
  8. Kış geldi artık çok noormal bu kazalar
    araba kazaları karda düşüp biyerlerini kıran insanlar ile ilgili haberler izliyoruz bu aralar hep..
    sıcak suyun içinde ne var acaba merka ettim yanlızca sıcak sumu
    yani diet çayı falanmı diye merakım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal sıcak su şekerim :) şu postumu oku merakını gider :)
      http://gunlukyasamim.blogspot.com/2013/01/scak-suyun-faydalar.html
      sevgileeer buarada bloguma hoşgeldin

      Sil