31 Ocak 2013 Perşembe

ilk kez mimlendim :)

 limon kabuğu arkadaşım beni mimlemiş :) aayy çook sevindim blog hayatımın ilk mim i :))

ilk kez mimlendim yani neyse gelelim sorulara 




 1-neye zaafınız var?mesela neyi yapmıcam dediğiniz halde yapıyorsunuz ya da yemeden duramıyorsunuz , kendinizle cebelleşiyorsunuz? :) 


temizlik :( üzülüyorum çünkü kendimi tutamıyorum. misafirden sonra gecenin üçünde koltuk sildiğimi biliyorum. (napim misafirden huylandım pisti :) bu aramızda kalsın ..) 
  2-hangi filmin,dizinin ya da kitabın  içine girmek isterdiniz ?

  garfield filminin içine girmek isterdim keşke o kedi benim olsaydı vs. vs. diye düşünürüm hep 
  3-fırsatınız olsaydı şayet ilk gideceğiniz ülke-şehir neresi olurdu? 
 fransa-paris çok istiyorum inşallah birgün nasip olur :)
 
4-hayallerinizdeki işi mi yapıyorsunuz ya da hayalinizdeki yerde misiniz?

  hayalimdeki işi yapmıyorum ki hayalimde hiç bir meslekte yok ama şuanki işimden memnunum
 
5-diyelim ki yeni üretilen , leziz mi leziz , iddialı bir çikolataya sizin istediğiniz bir ismi koyacaklar . ne olsun isterdnz ?

  bilmem ki :) belki mutluluk olabilir ...
 
6-gerçekleşmesi pek olası olmayan ama yine de çok istediğiniz uçuk bir hayaliniz var mı? 

sevdiklerimle isteiğim gün kadar tatil yapmak.sıkılana kadar :) uçuk geliyor çünkü çalışan insanlarız en fazla 10 gün falan bundan fazlası olmuyor ben sıkılana kadar gitmek istiyorum
 
7-farzedelim ki oyuncusunuz ve oscar kazandınız (heyt beee:)) ödülünüzü kimden almak isterdiniz ? :) 

aklıma hiç isim gelmiyor :) 

8-keşke bunu ben yapmış olsaydım  dediğiniz bir şarkı yada film var mı ? 

 fettah can ın duvar şarkısını çok seviyorum ve bazen şarkı sözü yazsaydım böyle güzel şarkılar yazmak isterdim diye içimden geçiriyorum aslında 
 
9-yaşamayı istediğiniz bir dönem ya da çağ var mı?varsa nedir?
 
yok hayır bulunduğum zamandan çok memnunum bu bazen benimde aklıma geliyor ama hiç istemedim şimdiye kadar

10-küçüklüğünüzde en sevdiğiniz çizgi film neydi?:)şimde varsa şimdikini de söyleyebilirsiniz ..
şirinler di. şimdi de animasyon filmlerin çoğunu izliyorum

11-isminizi seviyor musunuz?sizi yansıttığını düşünüyor musunuz?
evet ismimi seviyorum ve benim için çok özel babaannemin ismi ..

11 gerçek :)


  • temizlik yapmayı çok seviyorum..
  • çok çabuk kızıyorum ama hemen durulurum..
  • anneme babama kardeşlerime ve biricik eşime inanılmaz düşkünüm budurum bazen beni korkutuyor
  • face  girmeden duramıyorum :) aynızamanda bloguma da
  • başkalarının sözüne bazen çok takılıyorum :(
  • eşimin tespit etti bir gerçek hernekadar kabul etmesem de çok konuşuyorum :)) muşumm
  • düzen tertip konusunda çok hassasım
  • sade olmayı çok seviyorum burcumun tam tersi bir özellik ama öyle :)abartı ve kokoşluğu sevmiyorum
  • erken uyanmayı çok seviyorum haftasonları çok nadir geç uyanırım.
  • kahvaltıda yemek tarzı bişeyler yemeği çok seviyorum
  • veee yaz mevsiminden hiç hoşlanmıyorum terlemekten neffret ediyorum kış en güzel mevsim kapalı hava olunca çok huzurlu oluyorum :)) ilginç değil miii


benim de mimlemek istediğim arkadaşlarımm

rümeysanın elleri
acemi gelin
kızalarımla mutfakta
melodram
şirin tarifler
hayat cafe tarifleri
anne karınca

4 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım hemen bende yayınımı yacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) rica ederiim daha çok sevdiğim blog vardı ama bukadarını mimledim :))

      Sil
  2. inşallah en kısa zamanda yanıtlarım
    bayağı mim birikti

    YanıtlaSil
  3. Bende senin mimini keyifle okudum.Ve bende yaz mevsimini hiç sevmem sadece fazla dondurma yeme ve okulların tatil olma özelliğini seviyorum. :) Ve iyi bloglamalar. :)

    YanıtlaSil