25 Temmuz 2014 Cuma

gratis alışverişi

bu alışverişi geçen hafta gerçekleştirdim ama bu aralar yine gütmek istiyorum çünkü bazı ürünlerde indirimler varmış blog arkadaşlarımın yazılarından öğrendiğime göre :))
neyse gelelim aldıklarıma..




 öncelikle bir fırça seti almak istiyordum fırçalara bakarken eşim bunları görmüş leopar sevdiğimi bildiği için dikkatini çekmiş bunu al dedi iyiki de dikkatini  çekmiş çünkü ben görmemiştim :)bunların kısaları vardı onlarda kahve leopar deseniydı fırçalar hem uygun fiyat hemde kullanışlılar şimdilik işimi görürler ..
 bu sünger lifleri aldık çok tatlılar nezamandır almak istiyordum ..
 bi tanede lip balm aldım çok şekerler bunlar bikaç çeşidi de vardı..

 ayak ve bacak kremi aldım bu kremleri çok kullandım bi kaç tüp bitirdim diyebilirim çok ferah ve etkililer..
 ağız çalkalama suyuda fiyatına göre bence gayet güzel bir ürün artık hep alırım..
 bu kez bu macundan aldım colgate beyazlatıcı kullanıyordum optik di sanırım adı ama bu kez bunu aldım.. indirime düşünce yine alırım optik beyazlatıcı macunu :)

 sonrada bu şampuanı aldım bakalım memnun kalacakmıyım :)

  birtanede gratis kart çıkarttık :))

ve gecen hafta birde migrosdan
 belirgin bukle yapan şampuan ve şekillendirici bakım kremini aldım. zaten kullanıyordum ama indirime düşmüştü stok olarak aldım..
güzel başarılı bir ürün saçıda yumuşatıp besliyor


birde bu kremi aldım.. soft kremleri çok seviyorum bu da nivea mutluluk kremi olarak geçiyordum üzerinde resimlerden dolayı böyle denilmiş herhalde :))
kokusu çok güzel bayılıyorum.. yumuşacık yapıyor ellerimi ve yüzümü :))
şimdilik bukadaaar herkese güzel haftasonları,tatiller ve bayramlar diliyorum :))



9 yorum:

  1. Şu indirimler de bir şey alacağın yoksa da aklına sokuyor insanın. Fırçalarınız çok güzelmiş, güle güle kullanın.. Eklips fırçalar da gelmiş Gratis'e. Ben de uğrayıp bakmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Fırçalar çok güzel :) Bu arada gliss diğer şampuanlara göre çok daha iyi. (bana iyi geldi)
    Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Eisgel bende çok kullandım.Gerçekten Gratis'in en güzel ürünlerinden biri.Güle güle kullanın..:)))

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar. Tesadüfen karşılaştım bloğunuzla, çok ama çok beğendim candan ve samimi oluşunuzu. Takipteyim artık. Hoşçakalın. Bu arada bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOOOK teşekkür ederiiiim size..
      bende sizin blogunuzu ziyaret ediyorum hemen sevgiler :))

      Sil
  5. Aldıklarını iyi günlerde kullan ben glıss şampuandan çok çok memnun kaldım bitti tekrardan glıss aldım sevgiler canım

    YanıtlaSil