27 Ağustos 2014 Çarşamba

NE İZLEDİM " LUCY"

günaydın herkesee
bu sabah saat 06:00 da uyandım .. tv baktım biraz geniş aile ve benim annem bir melek dizilerine baktım birazcık .. eski diziler ama olsun ben seviyorum eski aile dizilerini izlemeyi.. :)
eveet gelelim izlediğim filme..
gecen cuma günü sinemaya gittik çok merak ettiğim "lucy" filmini izledik..
aman Allah ım nasıl güzel bir film anlatamam kesinlikle izlenmesi lazım hele de benim gibi aksiyon severseniz ..
çok güzel bilimkurgu ve aksiyon filmiydi bilimkurguda biraz zayıf olsa da yine de çok güzeldi ben çok beğendim.
zaten Scarlett Johansson ı çok seviyorum bu film de de çok tatlıydı :))

 
özet olarak;

Tayvan'ın başkenti Taipei'nin suça batmış yeraltı dünyası sokak çeteleri, mafya ve işbirlikçi polisler tarafından yönetilirken en aktif ticaret, uyuşturucu ağı üzerinden yürütülür. Eğlenmeyi seven, sıradan bir genç kadın olan Lucy, birkaç gece beraber takıldığı Richard yüzünden kendisini bir anda en azılı uyuşturucu şebekelerinin birinin içine düşmüş bulur. Vücudunun içine kurye olması için yerleştirilen yeni bir tür sentetik uyuşturucu, beklenmedik bir şekilde Lucy'nin vücuduna nüfuz edip kanına karışmaya başlayınca mucizevi bir durumla yüzleşir. Lucy'in damarlarında dolaşan kimyasallar, ona insanüstü yetenekler kazandırmıştır! Artık akıl okuma, telekinezi ve acıyı hissetmeme gibi güçlere sahip olan genç kadın beyinin tüm algı kapılarını sonuna kadar açacaktır...
Ünlü Fransız sinemacı Luc Besson'un senaryosunu yazıp yönetmenliğini yaptığı filmin başrolünde Scarlett Johansson bulunuyor.
detaylı bilgi ve foto için beyazperde tıklayın ...


3 yorum:

  1. Bu kadına bayılıyorum. Açıklamaları spoiler içerir diye okumak istemedim. Nedendir bilmiyorum ama özetini okuduktan sonra filmi izleyesim gelmiyor. Süprizleri seviyorum sanırım :'D

    fashiongurusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. luc besson dedin beni tavladın. diğerleri ise filmin bonusu olur ;)

    YanıtlaSil