6 Ağustos 2014 Çarşamba

Ünlü markadan İsrail'e tam destek -garnier -


Dünyaca ünlü kozmetik markası “Garnier” İsrailli kadın askerlere mücadelelerinden dolayı birer güzellik seti hediye etti.
Kozmetik ürenlerle fotoğraf çektiren kadın askerlerin bu görüntüsünün Facebook'da yayınlanması sosyal medyada büyük bir tartışma yarattı.

Güzellik setini İsrailli kadın askerlere hediye eden firma bıraktığı mesajda ise "Ülkeleri için mücadele eden sevgili kadın savaşçılarımıza bu seti hediye etmekten gurur duyuyoruz" dedi.

Garnier markasının bu hediyesine tepki gösteren çok sayıda kişi özellikle Twitter kanalı ile bu ürünlerin boykot edilmesini istediler.


Kaynak: Vatan

  


  doğrumu acaba doğruysa çok üzüldüm :(((

7 yorum:

  1. İsrail askerlerinin resimleri vardı ellerinde ürünlerin resimleriyle ne yazık ki, kremleri kullanıyorum,saç boyasını da,boykota bir ürün daha eklendi ne diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gördüm canım sonradan baya bişeyler vardı masada

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. aynen canım okadar çok kullandığımız bi marka ki

      Sil
  3. üzücü olmuş bu markayı severler için.. ben zaten 1 yıldır almıyorum !

    YanıtlaSil