19 Eylül 2014 Cuma

yoğurtlu makarna çorbası

en sevdiğim çorbalardan yoğurtlu makarna çorbasının tarifi

 malzemeler
  • yarım paket makarna ( yüksük makarna olanı kullandım ben )
  • 1 kg yoğurt
  • 1 su bardağı haşlanmış nohut
  • 1 tane yumurta
  • 1 çay bardağı kadar kavrulmuş kıyma

üzeri için
  • iki yemek kaşığı nane
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
 yoğurdu güzelce yumurta ile çırpıyoruz

 kıyma ve nohutu suda kaynatıyoruz
 makarnaları haşlıyoruz
 yoğurdu yavaş yavaş suyla birleştiriyoruz karıştırıyoruz sonra bi taşım tıkırtatıyoruz..
 üzerine nane ve yağ döküyoruz
 vee çorbamız hazır..
her yemeğin yanına yakışan bu doyurucu çorbayı yapmak çok kolay..
deneyenlere şimdiden afiyet olsun :)

6 yorum:

  1. eline sağlık kesinlikle deneyeceğim:) mimledim seni sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. nohutu çok severim <3 eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. aa ama allam bu neeee bilmiyoomm uffff bayılırım ben bunaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bayıldım bu çorbaya.mutlaka deneyeceğim..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil