5 Eylül 2014 Cuma

neler izledim "godzilla" "zamana karşı " "dünyalar savaşı"






merhabalaar yeni bi haftasonuna başlamaya saatler kaldı :) çok yorgunum hemen gelsin istiyorum
  bugün çok uykum var bu hafta benim için çok yoğun geçti.. sadece salı akşamı evimdeydim.. hiç dinlenemedim.. bu akşam da evde değilim zaten buyüzden yarın bol bol dinlenmeyi düşünüyorum...
neyse gelelim izlediğim ve çok beğendiğim filmleri sizinle paylaşmaya..
ben bu tür postları çok seviyorum  blogger arkadaşlarım ne izlemiş okuyorum beğenmişlerse  listeme ekliyorum ve ben de izliyorum. benim gibi olan arkadaşlarımın olduğunu düşünerek ben d paylaşıyorum..
bu kez tek tek değil üç film birden paylaşıcam

godzilla 

bu filmi çok beğendim başlarına bakmıyordum eşim izliyordu ben o arada youtube de ki vlogger arkadaşları izliyordum :) ama sonra film dikkatimi çekti ve izlemeye başladım..
zaten filmde aksiyon bilim kurgu varsa beğenmemem için hiçbir sebep yok ..


1999 yılındayız. Filipinler'de tanımlanamayan dev yaratıklara ait kalıntılara rastlanmıştır. Bundan çok kısa bir süre sonra, Japonya'da nükleer santralde bir felaket meydana gelir. Şehirde santrale yakın olan bölge nükleer kirlilik nedeniyle tehlikeli bölge ilan edilmiştir. Amerikalı Joe Brody, resmi açıklamanın aksine bu felaketin bir deprem olmadığına inanmaktadır. Oğlu Ford askeri kuvvetlere alındığında, aklına gelen ilk düşünce Japonya'ya gidince babasını alıp Amerika'ya geri götürmek olur. Bu sırada Joe Brody, kirlilik olan bölgeye vardığında 15 yıl önceki alametlerin tekrar yayıldığını fark eder.  Bir yaratık nükleer enerjiden beslenerek etrafında bir yıkımın izlerini bırakarak gitmiştir. Canavarı durdurmak için Amerikan ordusu harekete geçer. Bu sırada Ichrio Serizawa tarihöncesi çağlardan bu yana varolan efsanevi yaratık Godzilla'yı keşfeder. Devasa canavar Godzilla uykusundan uyanıp kendisine yapılanların intikamını almak harekete geçer! Filmin senaryo ekibinde David Callaham ('The Expendables'), David S. Goyer ('The Man of Steel'), Max Borenstein ('Seventh Son') ve Frank Darabont ('The Walking Dead') bulunurken yönetmenliğini, Monsters filmiyle tanıdığımız Gareth Edwards üstleniyor.




zamana karşı   

bu filmi öyle böyle beğenmedim gerçekten cok beğendim ve benzerini hiç görmedim ..
konu çok farklı oyuncular çok başarılı vs. harika  , bir sn bile sıkılmadan izleyebileceğiniz bir film..
filmde herkes 25 yaşında 25 yaşından sonra yaşlanma vs yok ama zaman ve bu zaman ı kazanmak çok çok önemli bayıldım bu filme kesinlikle izlemenizi öneririm.
başrolde de  Justin Timberlake var.. :)

25 yaşına gelen insanların, yaşlanmayı durdurmak için var güçleriyle çalışmak zorunda olduğu bir gelecekte geçen filmde, zaman gerçekten para ve güç demek.
Will Salas (Justin Timberlake), bir hata sonucu cinayetten hüküm giyer ve hapishaneden kurtulmak için tek şansı gerçek yüzünü gördüğü sistemi çökertmektir. Zira zamanın rahatlıkla satın alınabildiği bu sistemde zenginler sonsuza kadar genç kalarak yaşarken fakir ve güçsüz olan ise ölerek, elenir. Üstelik kendi yaşayamadıkları yıllar başkalarının hayatlarına eklenir. Güçs üz olanlar sadece bir gün daha hayatta kalabilmek için 'zaman' dilenir, ödünç alır hatta bazen zamanı çalar. Will Salas ise bütün bu yozlaşmış sisteme karşı baş kaldırır...

Başrollerini son dönemde müzik çalışmalarına ara veren ve sinemaya yönelen Justin Timberlake ile yeni Scarlett Johansson olarak anılan Amanda Seyfried'in paylaştığı filmin yardımcı oyuncu kadrosunda ise Olivia Wilde, Alex Pettyfer, Cillian Murphy gibi isimler var.

Daha önce Gattaca, S1m0ne ve Lord of War'ı hem yazıp hem yöneten, The Truman Show ve The Terminal gibi filmlerin senaryosunu kaleme alan Andrew Niccol'un son projesi büyük beklenti yaratıyor...


dünyalar savaşı

film çok eski bir film nereden baksanız 10 yıl falan ama güzel bir film :)) bazen tv de bişey yoksa ve zamanım da varsa  eski filmleri izlemek güzel oluyor ..
başşrolde tom cruise var film belkide ilk başta buyüzden çekti .. biraz klasik diyebileceğim türden uzaylı hikayesi ama güzel ..




Hayatında kendisini mutlu hissetmeyen, işleri yolunda gitmeyen Ray Ferrier’in sorumlu olduğu bir ailesi vardır. Kazancı düşük ve yetersiz olmasına rağmen onların yaşamlarını sürdürmelerini sağlamaya çalışır. New Jersey’de yaşamaktadır. Bir gün üç ayaklı dev savaş araçları ile uzaylılar gelip dünyayı ele geçirirler. Kahramanımız ise kızını ve tüm ailesini korumak zorundadır. Orson Welles aracılığı ile radyo piyesi olarak da kullanılan ve Marslıların istilası diye insanlığı endişe girdabına sürükleyen bu kült bilim kurgu, H.G.Wells’in aynı adlı romanından uyarlanmıştır. Filmin bütçesi dev boyutlara ulaşmıştır. Yönetmenin Spielberg olması da cabası. 



bu filmler hakkında  daha fazla bilgi ve resim için  beyazperde ye tıklayın

6 yorum:

  1. godzillayı biz çok beğendik :) diğerlerini çok uzun zaman önce izlemiştik hatta geçenlerde ikisi de tv'de vardı :)
    bu gün bizde düğüne gidicez yarında var :)) bende dinlenmek istiyorum !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bu hafta ben de bi kınaya bi düğüne gittim :)) kına düğün haftası olmuş bizim için ahahah :)

      Sil
  2. gez sen gez oh oh :)))) godzilla uyduruktu yaaa. eski godzilla var bak izle bak :) in time idare eder ya :) düünyalar savaşı da idare eder. onun da orijinali iyi ama :) benim film seçkilerine bak gerekince. gerilim aksiyon romantik, bütün filmler var kiiii :) bi de arada yorum yap gel amaaa kaybolmaaa :) bi de pratiks tarifler ver yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de hiçbirini beğenmemişsin :)) tarifleri sürekli var takipte kal :)

      Sil
  3. Hepsinide gördüm.In Time ilgincti.Tom Cruise ' u oldum olasi pek sevmem,filmlerinide.Adam Scientology de,kafayi kötü uzaylilarla bozmus....

    YanıtlaSil