27 Kasım 2014 Perşembe

deliha

günaydın herkeseee :)
dün akşam deliha filmine gittik film genel anlamda fena değildi gupsenin ilk filmi olduğunu düşünürsek ama şu da varki filmi sinemada izlemeye gerek yok bence vizyondan kalkınca evde izlenebilir. ben biraz beklentimi yükselterek gittim belki de ondandır  çoğu yerde recep ivedik e çok benzediğini de düşündüm.. filmde bazı espriler soğuktu hatta filmin ilk yarısında sıkıldım ikinci yarısını daha çok sevdim .
yani sonuç olarak fena değildi ama keşke unutursam fısıldaya gitseydim dedim :))

6 yorum:

  1. Heyecanla beklediğim bi filmdi ama gidenlerden aldığım yorumlar dolayısıyla evde izleyeceğim.:)

    YanıtlaSil
  2. bu tarz yapımları sevmiyorum sinemasına zaten gitmem tv de çıksa da belki 5-10 dk izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok abarttılar türkiye de ilk kadın komedyen,çok başarılı çok komik falan dediler buna istinaden eğlenmek gülmek için gittim açıkcası ama istediğimi alamadım. :(

      Sil
  3. pisman oldum gidipde baktigima :( parama yazik oldu

    YanıtlaSil