4 Kasım 2014 Salı

mini flormar alışverişi

geçenlerde sinemaya gittiğimiz akşam zamanımız vardı ve biraz avm yi turladım göz kalemi ihtiyacım vardı gratise bi uğrayayım dedim ama girmem ve çıkmam bir oldu çünkü çok kalabalıktı..
ben de flormar ın mağazasına gittim. 3 adet göz kalemi ve bir tane de oje aldım..










kalemlerin renklerini ihtiyaçlarıma göre seçtim
 yeşil-kahve ve siyah kalemlerim bitmek üzereydi.
kalemleri bir haftadır kullanıyorum
 çok güzeller akma veya gözümde buğulanma olmadı
 çok beğendim..


















ojenin renginide çok beğendiğim için aldım.
evde iki tane simli mor ve sedefli mor renkleri vardı
ama bi tane de mat olsun istedim :)
renk okadar harika ki bayıldım diyebilirim tam anlamıyla daha sürmedim ama deneme olarak sürdüğümde tırnakta duruşunu çok beğendim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder