12 Kasım 2014 Çarşamba

arınma gecesi- anarşi

tam sevdiğim tarzda olan bu filmin 1. si de varmış izlemek için sabırsızlanıyorum diyebilirim.
filmde aksiyon, gerilim korku herşey var. 

Yılda sadece bir gece boyunca tüm suçların serbest olduğu bir dünyada geçen film, Arınma Gecesi öncesi çocuklarıyla birlikte eve dönen bir çiftin gerilimini beyazperdeye taşıyor. Güvenli evlerine ulaşmaya çalışan ailenin benzini yolda biter. Tam da bu esnada oğlunu öldüren adamdan intikam almak için Leo sokaklara çıkmıştır. Bir anne ise kızıyla birlikte yağmalanan evinden canını zor kurtarır. Los Angeles.'ın bu en haşin gecesinde hayatta kalmaya çalışan 5 kişinin yolu kesişecektir...

kaynak :http://www.beyazperde.com/filmler/film-222167/

film bittikten sonra bi süre düşünüyor insan gerçekten insan insana bunu yapabilirmi veya gerçekten böyle olaylar var da haberimiz mi yok. filmde bir günlüğüne suçların serbest olmasından ziyade zenginlerin fakirleri arınmak için öldürmeleri de konu alınmış.
filmdeki bazı karelerde aklıma hep cem garipoğlu ve münevver cinayeti geldi .( biara böyle bir söylenti olduğuna dair bişeyler duymuştum )
filmi izleyenler benimle aynı fikirdemi bilmiyorum ama özellikle şu kare beni çok etkiledi



 mutlaka izleyin bu filmi en yakın zamanda  ilk filmi de izleyip paylaşıcam
..filmi annemlerle izledik onlarda seviyor bu tarz gerilim filmlerini :) ve film gecelerinin vazgeçilmezi pizzamız eşlik etti bize..
izlerseniz eğer şimdiden iyi seyirler 



2 yorum:

  1. İlk filmi de ikinciyi de izlemiştim; gelecekte böyle olur muyuz diye ürkmüyor da değilim aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bilmiyorum ama şuan bence bugibi durumlar ver diye düşünüyorum

      Sil