3 Kasım 2014 Pazartesi

dökülüyorum ama belli etmiyorum :)

merhabalaar hava çok soğuk şimdi odamdan içeri girdim ve ellerimi daha ısıtamadım.. bu sene sanki kış erken mi geldi ne bilmiyorum ama neyse :)
cumartesi pazar kış temizliği yaptık.. ve dökülür durumdayım tüm ev temizlendi camlar, kapılar ,halılar, balkonlar, duvarlar banyolar, lavabo vs. vs.
iki gün sürdü cumartesi duvar cam ve kapılar bitti pazarda koltuklar, halılar  , çamaşırlar ve ütüler bitti.
tabi tek değildim yardımcı ve sağolsun annem vardı. pazar günü annem gelmedi ama yardımcı ablayla hallettik akşamı da bulmadı neyseki.
hem yorgun,hem uykusuz bişekilde haftaya başlamış bulunuyorum. aslında çok bişey de yapmadım ama ortalıkta dolanmak bile yoruyor insanı Allah bu işi sürekli yapanlara yardım etsin..
dün akşam bana güç verecek bir yemek yapmak istedim buyüzden yumurtalı ıspanak yaptım...
 normalde nu yemeği soğan ve biberle kavuruyordum ama bu kez sadece baharat ve salçayla kavurdum pek bi tat farkı da olmadı açıkcası bu da lezzetli oldu bence.
yemekten sonra genelde türk kahvemizi ben yaparım ama dün yorgunluktan aklıma bile gelmedi sağolsun eşim yapmış  hazır kahveyide içmek güzel oluyor :)


akşam biraz tv baktım sonrada uyuyakalmışım :))

8 yorum:

  1. hafta sonumuz aynı geçmiş tek fark yazlık kışlık olayını bugün yada yarın yapacağım :(((
    şimdi o kanepede uzanıp film/dizi ilzlemek vardı ama kör talih iş başı işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben bir aydır parça parça yaptım bunları ilk hafta yazlık kışlık çıkardım dolap içlerini baza içini temizledim sonra ki hafta örtüleri vs yıkadım büfe ve konsol temizledim ve bu hafta da komple temizlik neyseki bitti çok şükür :)
      olsun akşamları uzatabiliyoruz neyseki ayacıklarımızı :)

      Sil
    2. Bizim burda kisliklar her zaman el altknda olur.Yazin anorak,eldiven giydigimi hatirarim :)

      Pek düzensiz havamiz vardir.

      Uzun zaman rahât edersin.Mis gibi olmustur simdi her yer.Battaniye keyfini cok severim :)
      Ispanak yemegini benimde canim cekiyor :)
      Eline saglik .

      Sil
    3. :)) aynen öyle artık ev kirlenene kadar iptal ettiğim programlarımı gerçekleştiricem gidemediğim ev gezmelerini artık gerçekleştireyim..

      Sil
  2. bu aralar bende çok üşüyorum. yumurtalı ıspanak olsa da yesek ehe ehe :)

    YanıtlaSil
  3. hımm nefis görünüyor ve çok severim..
    ellerine sağlık,
    sevgiler,

    YanıtlaSil