26 Kasım 2014 Çarşamba

bu sabah yağmur var- flormar mat oje-

günaydın herkesee.
bu sabah herkes yağmurla uyandı galiba  :)) yurt genelinde yağmur var diye okudum haberlerde.
sabah beri bu şarkıyı dinliyorum..MFÖ yü  çook severim gerçekten şarkılarının yeri ayrıdır bende.
her nekadar istanbulda olmasam da olsun şarkı güzel geliyor :))
bu sabah kahvaltı canım istemedi
sıcacık bir yeşil çay içtim ve işlere koyuldum derken ofise habersiz misafirimiz geldi ve bize tatlı getirdi iyiki kahvaltı etmemişim çünkü tok karnına tatlı yemek bana göre değil :)
habersiz gelen misafirlerden hoşlanmıyorum ama bu kez tatlı hatırına affettim :D















ayrıca bu haftasonu flormardan iki oje aldım ve çok beğenerek..
 soldakini henüz kullanmadım ama rengini çok beğendim.
 bu ojeninde rengini çok beğendim ama dokusuda çok hoşuma gitti kadife gibi oldu yüzeyi, ayrıca çok çabuk kurudu çok  sevdim..


2 yorum:

  1. burası yağmurlu cnm (İstanbul). afiyet olsun. büyülü bohçanın tadı nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel ama diğer çaylardan biraz daha baskın geliyor tadı :)

      Sil