10 Kasım 2014 Pazartesi

cumartesi sabahı

günaydın
bu sabah yine nezlem geçmemiş olarak uyandım..
haftasonu biraz dinlendim ama gribe çevirmeden geçmesini diliyorum..
cumartesi sabahı güzel bir sürprizle uyandım sağolsun eşim hazırlamış kahvaltımızı ki normalde ben hazırlarım ve kendini de zorla uyandırırım :///
neyse işte rahatsızım diye böyle bir kıyak geçmiş sağolsun çok makbule geçti :)


kahvaltı sonrası ılık suya bol limon sıktım içtim iyi geliyor sürekli yapsam işe yarayacak aslında ama üşeniyor insan..
nezlesiz bir hafta diliyorum herkese :)

8 yorum:

  1. Pek nefis olmustur ki kahvalti :)

    Gecmis olsun.Limonlu suya bir iki karanfil,bir iki dilim taze zencefil eklemeyi deneyebilirsiniz.5 dk. Beklerse.Süper etkili.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler. şuan tarçınlı karanfilli çay içiyorum

      Sil
  2. çok geçmiş olsun canım bende haftasonunu aynı dertden muzdarip geçirdim malesef :(

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun cnm. bizde hafta sonu beraber hazırlarız kahvaltıyı :)

    YanıtlaSil
  4. ayy ne güzel mutfağı dağıtmamış mı peki :))
    bende bir gün ozandan isteyeceğim ama her yer dağılacak yine ben yorulucam :(

    YanıtlaSil