25 Kasım 2014 Salı

haftasonu ne yaptım ?



merhabalaar
yoğun güzel bir haftasonu geçirdim ..artık haftaiçi de çok yoğunum çünkü ingilizce ve halkoyunları kursuna gidiyoruz eşimle sürekli bi koştur koştur haldeyiz ama olsun şimdilik halimden gayet memnunum eğleniyorum :)

cumartesi küçük bir temizlikten sonra öğle yemeğimizi yeyip
en sevdiklerimden peynirli maydonozlu spagetti..:)
alışveriş - sinemaya gittik. daha sonra detaylı yazarım tabi 


pazar günü kahvaltıya misafirimiz vardı keyifle hazırladım ve zevkle tükettik :))


misafirlerime kaşık dökmesi yaptım bende ilk olarak denedim ama çok lezzetliydi.
daha sonra tarifi paylaşıcam..

ayrıca mandalina suyu sıktım  bunu paylaşmamın sebebi sürahi için bu sürahiyi koçtaştan aldım sıkma aparatı var . aparatı çıkarıp kapağını kapatıyorum servis ediyorum çok pratik.
misafirlerden sonra da annemlerle görüştük. haftasonu programımım burada sonlandı :))
herkese güzel haftalar diliyorum :)

6 yorum:

  1. Sürahi cok kullanisliymis gercekten,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. waaaay sürahiye bak sen çok güzelmiş :)
    afiyet bal şeker olsun sonraki yazıları bekliyorum :**

    YanıtlaSil
  3. Kahvaltı güzel görünüyor afiyet olsun:)) Sürahide çok pratik. Çok severim pratik şeyleri.

    YanıtlaSil