6 Kasım 2014 Perşembe

acı soslu tavuk

tavuk yemeklerini çok severim soslu sossuz bence güzel bir lezzet. önceki akşam da işten eve gelince pratik bişeyler yapalım dedik ve bu soslu tavuğu yaptım.
önce tavuk parçalarını 10 dk kaynattım suyuyla da pilav yaptım :))
sonra tavukları bol karabiber, toz biber , bir yemek kaşığı hardal ve  salçayla karıştırdıktan sonra actifry a attım.
20 dk piştiler ve servise hazır.



 pilav dan çok yemedim akşam akşam gerek yok :)
yaklaşık 40 dk da akşam yemeğimiz hazır oldu..
bir de yoğurt soslu yapmayı düşünüyorum ileriki günlerde paylaşacağım
sevgiler

17 yorum:

  1. tavuğu çok severim. ..eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Tavuğu öyle çok severim ki her türüne bayılırım eline sağlık canım Hardalı seviyorsun ya bugün hardal soslu yoğurtlu patlıcan yaptım tarifini daha yayına vermedim aklıma sen geldin:)Canım sevgilerimi bıraktım.

    YanıtlaSil